På grunn av stor pågang kan vi ikke ta flere oppdrag på leiligheter i Oslo sentrum | Leter du etter Snersrud & Pedersen VVS? Klikk her
Garanti på bad2018-11-16T14:15:38+00:00

Planlegger du nytt bad?

Kontakt oss for befaring

Prisgaranti

Vi har erfart at fastprisavtale gir trygghet for begge parter. Prisen for et oppdrag baseres på befaring og/eller tegningsgrunnlag. Oppgavene forklares tydelig i punktform i vårt tilbud.

Det må bemerkes at ikke alle skader, mangler eller tidligere konstruksjonsfeil er synlige før de ytterste lagene av det gamle baderommet er fjernet. Skulle overraskelser oppstå som medfører justeringer eller reparasjoner, vil vi gi en skriftlig oversikt over eventuelle merkostnader som påløper. Prosjektet fortsetter etter avtalen er på plass.

Vår lange erfaring har lært oss hva vi skal se etter se etter under befaring. Vi streber etter å gi deg et tilbud så spesifisert og korrekt som overhodet mulig. Vårt fastpris prinsipp hindrer at misforståelser oppstår på slutten av prosjektene.

Kvalitetsgaranti

Materialer

Vi forplikter oss til å bruke de beste tilgjengelige materialer i ditt prosjekt. Etter å ha rehabilitert en mengde bad i løpet av årene, har vi sett de uheldige konsekvenser av å bruke billige eller uegnede materialer under bygging av baderom. Hos oss får du kun produkter som er godkjent for bruk i norske hjem, og vi kjøper alltid materialer fra godkjente norske leverandører.

Byggeteknikker

Vi holder oss oppdatert i henhold til relevante byggeforskrifter og i forhold til de siste anbefalte teknikker. Gjennom regelmessig kursing implementerer vi moderne tekniker og drar nytte av nye innovative materialer.

Partnere

Skulle det være behov for å samarbeide med andre faggrupper som for eksempel elektrikere, har vi en streng selektiv politikk i forhold til valg av rett samarbeidspartner. Hver gruppes kompetanse er direkte relatert til det ferdige produktet. Derfor involverer vi kun anerkjente partnere i våre prosjekter.

Punktlighetsgaranti

Vi holder det vi lover og avtaler. Vi oppfører oss profesjonelt og er alltid punktlige. Vi vet at våre kunders tid er verdifull og kaster den derfor ikke bort. Vår punktlighet reflekterer hele vår virksomhet. Dersom uforutsette situasjoner skulle oppstå, som fører til at vi kommer for sent eller må utsette vår avtale, kontakter vi deg raskest mulig for å avtale nytt tidspunkt.

Ryddighetsgaranti

De aller fleste av våre oppdrag utføres i private hjem og de fleste av våre kunder bor i hjemmet under byggeprosessen. Vi forstår viktigheten av å ha så liten innvirkning på ditt daglige liv som mulig og vår «minimale innvirkningspolitikk» inkluderer en streng overholdelse av standarder rundt renslighet. Dette inkluderer etablering av støv barrierer og regelmessig renhold både under og etter hver arbeidsdag. Vi transporterer bort bygge-avfall etter hver fase, slik at du vil aldri oppleve at avfall hoper seg opp i hjemmet ditt.

Kommunikasjons-/ språkgaranti

Mange utfordringer på norske byggeplasser oppstår på grunn av språk eller kulturelle barrierer. Misforståelser oppstår ofte allerede på tilbudsstadiet som kan resultere i enda større misforståelser og kostbare feil. Norges byggeforskrifter er forskjellige fra andre land – og ofte mye mer kompliserte. Mange faggrupper må samarbeide sømløst for å sikre et feilfritt sluttprodukt. Vi vet at feil nesten er umulig å korrigere uten kostbare forsinkelser. I verste fall oppdages feilen etter at jobben er ferdigstilt. Manglende kundestøtte og reklamasjonshåndtering i garantiperioden er et stort problem i Norge i dag. Derfor er Norsk språkkunnskap ett av våre mange krav til de vi ansetter eller samarbeider med.

Ingen-feil-garanti

Våre kvalitetssikringsrutiner er meget effektive. Hvert trinn i prosessen har strenge retningslinjer for å sikre at feil og mangler ikke er bygd inn i konstruksjonen. Vi har 5 forskjellige sjekklister som fylles ut i hver enkelt fase. Sjekklistene er omfattende og fylles ut/signeres av utførende. Kopier av disse sjekklistene inngår i kundens FDV slutt-dokumentasjon. Dette er en svært effektiv metode for å eliminere feil.

Null Feil er en dokumentert og målbar del av alt vi gjør i S&P.

Dokumentasjonsgaranti

Hver kunde overleveres en kopi av alle viktige dokumenter ved ferdigstillelse av prosjektet. Dokumentet inneholder en omfattende FDV dokumentpakke, brukermanual, vedlikeholds anbefalinger og en kopi av alle sjekklister og kontrollskjemaer fra alle faggruppene. FDV dokumentasjonen er en omfattende oppsummering og beskrivelse av alle materialer som er brukt i byggeprosessen.

Disse dokumentene er ofte manglende eller ufullstendige i bygge-bransjen, og kunden får i slike situasjoner problemer når han/hun blir bedt om å dokumentere prosessen ved salg, forsikring eller taksering.

Kundeomtaler

Vi lar døra til badet stå oppe med lys på i rommet for å glede oss over resultatet hver gang vi går forbi!

Gunn Tove, Stabekk

Vi er veldig fornøyde med det arbeidet som er gjort. S&P Bad har arbeidet nøyaktig, flittig og godt! I tillegg er de behagelige å omgås, så vi er fullt ut fornøyde, og kan gi de beste attester.

Samtidig vil jeg si at prosjektlederen har vært en glede og tilfredsstillelse å ha med dere å gjøre, også! Det er alltid så mye lettere når man møter utadvendte og kompetente personer som man får kontakt med med en gang.

Skal vi ha gjort mer av liknende arbeider, kommer vi til å kontakte dere igjen!

Håkon, Asker

S&P Bad As har akkurat bygget et flott, nytt bad for oss. De har flinke håndverkere som gjør nøyaktig og pent arbeid, og ikke minst er de fleksible, løsningsorienterte og svært flinke på prosjektledelse. Vi har gjennom de siste 8-9 årene fått tre bad levert av S&P samt en del annet rørleggerarbeid, og vi anbefaler dem på det varmeste.

Jonas og Eva, Oslo

Vi har vært fornøyd med hele kjøpsopplevelsen. Ikke bare med å få nytt bad levert til riktig tid og til avtalt pris, men også å møte håndverkere som virkelig gjør en innsats for at resultatet skal bli bra. Vi er også spesielt fornøyd med prosjektledelsen av hele oppussingen. Det å helt slippe å tenke på hva som skal skje hvordan og når har vært behagelig. Gir hele teamet våre anbefalinger.

Odd Erik og Hilde, Billingstad

Jeg har fått totalrenovert mitt lille bad, og er storfornøyd! Siden befaringen dag 1 har alt vært bra – med oppfølging, gode råd, løsninger – frem til resultatet. De jeg har vært i kontakt med har vært veldig profesjonelle, høflige og dyktige. Jeg har et bittelite bad som skulle totalrenoveres, og de har tryllet og gjort badet til et eksklusivt spa! Det er første gang jeg pusser opp et bad, altså hadde jeg null erfaring. Men jeg opplevde å bli forstått, og få badet akkurat som jeg ønsket med tilpassede, fantastisk flotte løsninger. Det har vært deilig betryggende å kunne overlate alt til S&P. Jeg har fått nødvendig og veldig ryddig informasjon underveis og har absolutt ingenting jeg kan si negativt.

Jeg hadde jo hørt rykter om at S&P var flinke  – men dette var virkelig over all forventning! Jeg er strålende fornøyd!

Cathrine, Oslo

Jeg må si at dere har vært veldig flinke på koordinering. Det må ligge veldig mye god planlegging bak så lite dødtid mellom de forskjellige aktørene.

Marit, Manglerud

Ta kontakt for befaring!

Fyll ut skjemaet så tar vi kontakt i løpet av dagen

Din e-post
Ditt telefonnummer

Hvordan vil du bli kontaktet
LikegyldigE-postTelefon

Kvalifikasjoner

Logo for VB Partnere
mestermerket
Rørentreprenørene Norge